Sunday, July 14, 2013

Russia to Offer Post-Sales Services for Malaysia Jet Deal - Minister

Su-30 fighter
Su-30 fighter

MOSCOW, July 11 (RIA Novosti) – Russia is interested in adding post-sales maintenance and training to future arms contracts with Malaysia, Foreign Minister Sergei Lavrov said Thursday, in an apparent attempt to give Russia a competitive edge in an upcoming combat jet tender.
“We are interested in continuing military cooperation [with Malaysia], and not only in the form of arms deliveries, which we had quite a few before, but also in providing the post-sale servicing of the sold equipment and the training of the Malaysian personnel to operate this equipment,” Lavrov said at a joint news conference with his Malaysian counterpart, Anifah Aman.
Russia delivered 18 MiG-29A fighters to Malaysia in 1994-1995, followed by 18 Su-30MKM fighters in 2009. It also sold Malaysia 12 Mi-171Sh military transport helicopters.
Lavrov's offer of maintenance and training may have come in response to previous problems experienced by the Royal Malaysian Air Force in keeping its MiG-29 fleet operational.
“Malaysia bought the MiG-29s at a relatively low price, but later on the RMAF had to contend with higher expenses in spare parts replacement and maintenance work,” former Defense Minister Dr Ahmad Zahid Hamidi said in 2010, when questioned about the aircraft's performance, the local Star Online news website reported.
Su-30 Multirole Fighter
For bigger picture, click here.

MiG executives blamed the reliability issues on Malaysia's purchase of parts from Ukraine and India rather than the original supplier, according to Take-Off magazine.
Russia opened a servicing center in Malaysia in 2012 and a pilot training center in 2011, Lavrov said.
Russian aircraft maker Sukhoi and the Malaysian Defense Ministry signed a $100-million contract this year for maintenance of Malaysia’s fleet of Su-30MKM fighters, Russian defense industry officials said previously.
Malaysia has recently shortlisted five manufacturers in a tender for 18 combat aircraft for delivery by 2015 to replace ageing Russian-built MiG-29s.
The Russian Su-30MKM is one contender, along with the British-promoted Eurofighter Typhoon, Sweden’s SAAB JAS-39 Gripen, France’s Dassault Aviation Rafale, and Boeing’s F/A-18E/F Super Hornet.

3 comments:

cazasyhelicopteros2 said...

Te incluyo en mi lista de blog
Gracias

LEE said...

ur welcome martinez

Anonymous said...

Marketing Geschäftspraxis & Akquise hat sich in zehn Jahren verändert
Das Internet bietet die Möglichkeit das Vermarkten von eine ganze Reihe von verschiedenen Verbraucher mit verschiedenen Arten von Online-Informationen durchsucht, damit ist es einfacher um die Akquise von Neukunden zu pflegen. Internet-Konsumenten unterscheiden sich von traditionellen 'offline' Konsumenten in ihrer Kaufentscheidungsansatz und die Reaktion auf Marketing. Im Internet-Zeitalter ist der Austausch-Prozeß im Wesentlichen anders zu beeinflussen aus den Kunden, der hat auch mehr Griffe und ihr Verhalten ist schon immer viel mehr gereift. Der Kunde hat die Möglichkeit, auf mehreren Plattformen, Foren oder Sozial Media zum Ausdruck zu bringen. Traditionelles Marketing wendet sich an ein etwas passives Publikum, Online-Marketing konzentriert sich jedoch auf Menschen, die aktiv nach Websites suchen und wählen, was sie an Marketing-Informationen über verschiedene Produkte erhalten möchten. Diese Situation, in der die in neue Welt des Online-Marketings ist gelandet, erfordert neue Marketing-Ansätze. Dadurch wird sichergestellt, daß die Vermarkter wieder lernen müssen, um die neue Verbraucher zu verstehen. Darüber hinaus gibt es einen Unterschied zwischen B2B (Business-to-Business) und B2C (Business-to-Consumer), um Kunden zu unterscheiden. In der allgemeinen Presse B2C-Websites erhalten die meiste Aufmerksamkeit, aber die Verkäufe von Konsumgütern in E-Commerce B2B (Business-to-Business) den Schatten gestellt. Unternehmen nutzen B2B Handel Netzwerke, Auktions-Websites, Spot-, Online-Produktkataloge, Tausch-Websites und andere Online-Ressourcen, um aktuelle Kunden besser erreichen und zu bedienen, um die Kauf-Prozesse effizienter und bieten bessere Preise, um neue Kunden. Die meisten großen Business-to-Business-Vermarkter bieten jetzt Online-Dienste für Produktinformationen, Kundengewinnung und Kundenbetreuung. E-Commerce Unternehmen können mehr tun, als nur verkaufen Produkte und Online-Dienstleistungen über das Internet, können sie auch bauen stärkere Beziehungen mit wichtigen Firmenkunden. Einkäufer können Sie in unserem Online-Produktkatalog der Engineering-Gruppe ABB, detaillierte Beschreibungen der Produkte und Lösungen von ABB select Vertriebs-und Service-Informationen anzeigen Lieferzeit und auch mit den Mitarbeitern beraten. Einige große Unternehmen tun dies, um Kunden besser zu dienen. Cisco, der Hersteller von Netzwerk-Equipment und-Software, bekommt 80 Prozent seiner Aufträge über das Internet.

website : http://www.virgoleads.de/akquise